wyszukiwanie zaawansowane
» Odstąpienie od umowy

Promocja dnia

Świetlówka Led 8W T8-600mm naturalna

Świetlówka Led 8W T8-600mm naturalna

19,00 zł7,00 zł brutto5,69 zł netto
Oprawa kanałowa Led 10W IP44

Oprawa kanałowa Led 10W IP44

39,90 zł25,83 zł brutto21,00 zł netto

Systemy płatności

  • eserivce
  • tpay.com

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Reklama

Kontakt

  • Punkt stacjonarny odbioru tawaru Żyrardów
    Ogińskiego 17
    NIP: 838-000-15-17
  • E-mail:sklep@ledextra.pl
  • Telefon603 282 591
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 13.00

Cennik

Pobierz cennik PDF

Odstąpienie od umowy


 
 

 

Warunki zwrotów towarów  TYLKO z działu hurtownia LED

By dokonać zwrotu produktu trzeba wziąć pod uwagę następujace warunki:

- By zgłosić jakikolwiek incydent należy poinformować o zwrocie przez naszą stronę internetową. Wszelkie instrukcje na ten temat można znaleźć w zakładce Biuro Obsługi Klienta, na dole strony. Należy wziąć pod uwagę, że jakiekolwiek niepełne powiadomienie, lub powiadomienie zgłoszone przez kanały inne niż wymienione, nie jest uważane za obowiązujące, podobnie jak jego data nie jest wiążąca. Jedynie późniejsze zgłoszenie zwrotu przez wskazane do tego kanały będzie uważane za obowiązujące.

- Produkt musi być zwrócony w idealnym stanie, w oryginalnym opakowaniu. Nie można wymienić ani otrzymać zwrotu pieniędzy za produkt zmieniony przez Klienta, źle użytkowany, zniszczony itd. W takich przypadkach produkt nie podlega gwarancji.

- W przypadku gdy dostarczony produkt jest w dobrym stanie ale opakowanie, pudełko, plastik lub owinięcie, w którym się znajduje nie jest w dobrym stanie, zamówienie nie podlega zwrotowi.

 

- Każdy zwrot musi spełniać wszelkie warunki i wymagania wyszczególnione w regulaminie, w przeciwnym wypadku jego realizacja nie jest dozwolona.

 

- By nie zachodziło ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu bardzo ważne jest odpowiednie opakowanie produktów. Jeśli produkty zostaną uszkodzone podczas transportu zwrot nie zostanie przyjęty.

- W zależności od rodzaju zwrotu koszty przesyłki kurierskiej (zaczynające się od 69,95 zł z VAT + ewentualne koszty dodatkowe zgodnie z wymiarami, wagą i liczbą paczek) będą pokrywane przez Klienta, lub przez Ledextra

- W wyjątkowych przypadkach (zawsze rozpatrywanych indywidualnie) produkty posiadające uszkodzenia i towary NIESPEŁNIAJĄCE warunków pozwalających na dokonanie zwrotu Ledextra może dopuścić przyjęcie takiego zwrotu naliczając opłatę odpowiadającą wartości uszkodzeń danego produktu.

- W przypadku niezaakceptowanych kosztorysów, zwrotów produktów, „Zwrotu odrzuconego” lub w przypadku jakiegokolwiek towaru Klienta znajdującego się pod zarządem Giani Klient zobowiązany jest do zapłaty kosztów jego zmagazynowania od miesiąca od momentu otrzymania informacji, że dany produkt jest już do jego dyspozycji. Opłata za magazynowanie to 10 zł dziennie + 1,05% wartości produktu.

- Zdecydowanie zaleca się by po otrzymaniu zamówienia sprawdzić dokładnie jego stan, tak by w przypadku potrzeby późniejszego zwrócenia towaru można go było dokonać w wyznaczonym do tego okresie czasu. Jakikolwiek zwrot poza wyznaczonym do tego okresem czasu nie zostanie przyjęty, przy założeniu, że odpowiedzialność za dostarczony produkt leży po stronie Klienta.

Zobacz tabelę „Koszty zwrotów”:

Zwrot prosty*

1 paczka lżejsza niż 10 kg

69,95 zł (z VAT)

Dodatkowe paczki

Każda dodatkowa paczka

+ 69,95 zł (z VAT)

Dodatkowe kilogramy

Każde dodatkowe 10 kg na paczkę

+ 69,95 zł (z VAT)

* Paczki o dużych wymiarach pociagają za sobą dodatkowe koszty i ich przesyłka jest konsultowana indywidualnie.

* Zwroty produktów, z jakiegokolwiek powodu nie leżacego po stronie Ledextra, które zostały zakupione w cenie promocyjnej lub przy darmowej wysyłce obciążają Klienta odpowiednimi kosztami przesyłki w zależności od ilości produktów/wagi/liczby zwracanych paczek.

Rodzaje zwrotów

Uszkodzenie produktu podczas wysyłki:

- W przypadku otrzymania produktu uszkodzonego podczas wysyłki Klient ma 48 godzin od momentu odebrania przesyłki na zgłoszenie reklamacji

1) Szczegółowo opisać zdarzenie z uwzględnieniem wszelkich detali pomocnych przy wyjaśnieniu sprawy i zaprezentować zaniedbanie firmy kurierskiej, które spowodowało uszkodzenie produktu.

2) Załączyć fotografie, które wyraźnie prezentują uszkodzenia produktu.

3) Załączyć fotografie opakowania, które wyraźnie prezentują jego uszkodzenia/uderzenia/zniszczenia. Jest to szczególnie ważne gdyż w przypadku braku wyraźnych dowodów na uszkodzenie z winy firmy kurierskiej zwrot może nie zostać zaakceptowany.

4) Załączyć fotografie etykiety firmy kurierskiej, na której wyszczególnione będą produkty, których dotyczy zwrot.

Gdy wiadomość z pełną dokumentacją zostanie wysłana nadana zostanie referencja zwrotu. ledextra rozpatrzy zwrot i każdorazowo poinformuje Klienta o jego stanie.

Należy wziąć pod uwagę, że jakiekolwiek niepełne powiadomienie, lub powiadomienie zgłoszone przez kanały inne niż wymienione, nie jest uważane za obowiązujące, podobnie jak jego data nie jest wiążąca. Jedynie późniejsze zgłoszenie zwrotu przez wskazane do tego kanały będzie uważane za obowiązujące.

W przypadku zauważenia jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania podczas odbioru przesyłki zaleca się wskazanie tego w formularzu odbioru (co zdecydowanie ułatwia ewentualne przeprowadzenie późniejszego zwrotu produktu).

Brak/Błąd dostawy zamówionego produktu:

W przypadku BRAKU jakiegokolwiek produktu w zamówieniu, produktu innego od zamówionego lub produktu całkowicie różnego od pożądanej, przedstawionej na stronie charakterystyki Klient ma 24 godziny od momentu doręczenia przesyłki na powiadomienie

1) Szczegółowo opisać zdarzenie z uwzględnieniem wszelkich detali pomocnych przy wyaśnieniu sprawy.

2) Załączyć fotografie, które pomogą zidentyfikować rodzaj zdarzenia. Na przykład: załączyć fotografie/zrzuty ekranu demonstrującę braki w opisie na stronie produktu, fotografie pokazujące brak danego produktu, załączyć fotografie identyfikujące zamówienie i pokazujące wszystkie otrzymane produkty tak, jak zostały przysłane, wraz z wypełnieniem i opakowaniem. Jest to szczególnie ważne gdyż w przypadku braku wyraźnych dowodów na zaistnienie błędu/braku zwrot może nie zostać zaakceptowany.

Gdy wiadomość z pełną dokumentacją zostanie wysłana nadana zostanie referencja zwrotu. Ledkia rozpatrzy zwrot i każdorazowo poinformuje Klienta o jego stanie.

- W przypadku rozpatrzenia zwrotu na korzyść Klienta Ledextra ponosi koszty odbioru błędnego produktu i ponownej wysyłki poprawnego produktu zgodnie z warunkami zwrotu.

Rezygnacja z zamówionego produktu:

- Zwroty naszych produktów są akceptowane zawsze gdy nie upłynęło 14 dni od momentu otrzymania zamówienia i gdy produkt znajduje się w idealnym stanie (towar musi zostać wysłany w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi swoimi akcesoriami. Towar musi znajdować się w idealnym stanie, nie może być brudny, poplamiony, wydzielać niepożądanych zapachów bądź być zniszczony. W takich przypadkach zwrot nie zostanie zaakceptowany).

- Klient ponosi koszty wysyłki zwracanego produktu (patrz tabela „Koszty zwrotów”). Gdy tylko otrzymamy produkt Ledextra rozpocznie proces zwrotu zapłaconej za niego kwoty (nie dotyczy to kosztów wysyłki) lub wystawi bon rabatowy na najbliższe zakupy.

- Nie są dozwolone zwroty produktów bez ich oryginalnych opakowań bądź owinięć oraz takich, w których opisie wyraźnie wykazane jest, że nie można ich zwracać.

- Jeśli produkt został zakupiony w cenie promocyjnej i przy darmowej wysyłce wysokość zwróconej Klientowi kwoty zostanie pomniejszona o wspomniane wcześniej rabaty, jako że zwracane zamówienie nie podlega tym samym warunkom promocyjnym ani warunkom darmowej przesyłki.

- Niektórzy użytkownicy korzystają z prawa do rezygnacji z zamówionego produktu w przewidzianym do tego czasie ale wcześniej wykorzystują produkt w zakresie zdecydowanie przekraczającym wykorzystanie na potrzeby sprawdzenia jego charakterystki lub poprawnego działania. W takich przypadkach Klient nie traci prawa do rezygnacji z zamówionego produktu ale musi liczyć się z odpowiedzialnością w przypadku jakiejkolwiek spadku wartości produktu.

W wyjątkowych przypadkach (zawsze rozpatrywanych indywidualnie) produkty posiadające uszkodzenia i towary NIESPEŁNIAJĄCE warunków pozwalających na dokonanie zwrotu Ledextra  może dopuścić przyjęcie takiego zwrotu naliczając opłatę odpowiadającą wartości uszkodzeń danego produktu.

Wady produktu:

Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub wykazuje jakiekolwiek uchybienia zwrot następuje zgodnie z następującą procedurą:

- W przypadku spełnienia wszystkich warunków paczka zostanie odebrana i dostarczona do naszego magazynu, gdzie zostanie sprawdzony stan produktów w celu potwierdzenia czy te rzeczywiście są uszkodzone i nie działają poprawnie. W takim przypadku Giani naprawi/wymieni dane produkty oraz poniesie koszty przesyłki w obie strony, ale nie poniesie kosztów materiałów zużytych w procesie wysyłki produktu.

- W przypadku gdy produkt znajduje się w idealnym stanie Klient ponosi zarówno koszty zwrotu (patrz tabela „Koszty zwrotów”), jak i koszty ponownej wysyłki materiału (patrz „Formy dostawy”). Zawsze gdy istnieje taka możliwość, i by nie narażać Klienta na niepotrzebny wydatek, towar taki może zostać wysłany wraz z następnym zamówieniem złożonym przez tego samego Klienta.

**UWAGA!

- Szanowny Kliencie, radzimy byś przed dokonaniem zwrotu odpowiednio upewnił się i dokładnie sprawdził czy produkt na pewno nie działa w prawidłowy sposób, czy w momencie doręczenia nie działał w sposób poprawny i czy motywem zwrotu nie jest brak dostatecznej wiedzy na temat jego użytkowania, w którym to przypadku Klient pokrywa koszty wysyłki w obie strony.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl