§7 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych
Gwarancja, jak to zostało wyszczególnione powyżej, ma zastosowanie jedynie w przypadku produktów zakupionych w firmie L i służy jedynie osobom, które danego zakupu dokonały, określanym dalej jako „Klient”.
Firma zapewnia, że jej produkty nie posiadają wad produkcyjnych i/lub materiałowych. Niniejsza gwarancja ma zastosowanie zgodnie z okresem i warunkami wyszczególnionymi w waruknach sprzedaży, których akceptacja jest elementem procesu zakupu. Jeżeli produkt nie działa w sposób opisany w warunkach gwarancji jako poprawny dokona jego naprawy/wymiany zgodnie z zasadami wyszczególnionymi w dalszej części niniejszych warunków gwarancji.
Niniejsza gwarancja służy ochronie praw Klienta. Zgodnie z punktem 3, jeżeli Klient zwróci produkt objęty okresem gwarancji, i zawsze gdy potwierdzi, że produkt taki podlega gwarancji,Firma naprawi lub wymieni dane urządzenie lub jego wadliwą część. Wymiana lub naprawa nie pokrywa kosztów związanych z demontażem produktu i jego ponowną instalacją.
Jeśli Firma zdecyduje o wymianie produktu, a wymiana taka nie będzie możliwa z powodu wycofania danego produktu z oferty lub braku jego dostępności z innego powodu, Firma może wymienić produkt na inny o podobnej, lub korzystniejszej, charakterystyce, i który może nieznacznie różnić się wzorem i właściwościami od pierwotnego produktu.
Warunki niniejszej gwarancji ogranicznone są jedynie do sytuacji, w których produkt był zainstalowany, podłączony i użytkowany w poprawny sposób i zgodnie z odpowiednimi dla niego właściwościami instalacji elektrycznej, przewidzianego zakresu właściwości otoczenia, które wyszczególnione są w charakterystyce produktu, przeznaczeniem produktu, normami IEC i wszelką charakterystyką wyszczególnioną w dokumentach dołączonych do produktu. Zawsze gdy produkt jest wadliwy, lub nie odpowiada podanym w charakterystyce właściwościom Klient powinien zgłosić to Firmie przez przeznaczone do tego kanały (zgłosić zwrot w szczegółach zamówienia na swoim koncie użytkownika).
Niniejsza gwarancja nie znajduje zastoswania w przypadku uszkodzeń lub niespełnienia warunków użytkowania związanych z katastrofami naturalnymi lub wynikającymi z niepoprawnego użytkowania, każdego działania naruszającego normy instalacji elektrycznych i bezpieczeństwa pracy produktów elektrycznych. Gwarancja traci moc zawsze gdy produkt został zmodyfikowany lub naprawiony poza serwisem technicznym Ledkia, lub bez uprzedniego pisemnego pozwolenia na tego rodzaju naprawę. Każdy produkt wymieniony przez ledextra na inny zgodnie z warunkami gwarancji staje się własnością firmy w przypadku wykorzystania tego warunku gwarancji.
Klient i użytkownik ma prawo do odpowiedniego dla danego przypadku serwisu technicznego, jak i wymiany produktu w okresie czasu zgodnym z obowiązującym prawem.
Wszelkie okresy gwarancji uważa się z obowiązujące gdy przedstawiciel firmy może uzyskać dostęp do produktu w celu sprawdzenia i potwierdzenia jego niepoprawnego działania. Reklamacje należy zgłaszać w terminie nie dłuższym niż 30 dni od momentu odkrcia nieprawidłowego działania produktu przez przeznaczone do tego kanały (zgłoszenie zwrotu w szczegółach zamówienia na swoim koncie użytkownika) i udostępniając wszelkie dane i informacje z nimi związnane, których wymagać będzie serwis techniczny .
W każdym przypadku reklamacji zgodnej z warunkami gwarancji Ledkia ponosi koszty przesyłki wadliwego towaru. Zawsze jednak po stronie Klienta leży odpowiednie zapakowanie produktu, tak by nie odniósł on żadnych uszkodzeń podczas przesyłki. Jeśli produkt nie jest wadliwy i działa poprawnie firma obciąży Klienta kosztami zwrotu, to jest kosztami transportu, sprawdzenia produktu i wszelkimi kosztami dodatkowymi związanymi z daną reklamacją. Towar należący do Klienta znajdujący się pod opieką firmy, który nie podlega gwarancji podlega naliczeniu kosztów magazynowania na rzecz Klietna zgodnie z warunkami reklamacji.
Gwarancja i wymienione tu warunki się z nią wiążące są jedynmi warunkami uważanymi przez Ledkia za obowiazujące w związku z jej produktami i są całościowym zbiorem praw i obowązków Klienta. Jedynie w oparciu o nie Klient może zgłaszać reklamacje związane z produktem wadliwym, lub całkowicie innym od podanej na stronie charakterystyki.